سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محفل شش ماهه ثارالله کرج

قسمت 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14

 

Zekr v0.7.1

این نرم افزار مخصوص ماه مبارک رمضان میباشد و شامل مجموعه از ذکریات کامل قرآنی می باشد که شما می توانید در این برنامه به همه ی آنها دسترسی داشته باشید. همچنین این نرم افزار دارای امکانات فراوانی بوده از جمله میتوان به قرات آیات با صوت بسیار زیبا و دلنشین و نیز ترجمه صحیح آیات به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی اشاره نمود.

Size : 6.14 MB

 

نسیم رحمت نسخه یک

نرم افزاری با عنوان نسیم رحمت که ویژه ماه مبارک رمضان میباشد و کاری از گروه نرم افزاری شیعه ها می باشد. شما در این نرم افزار به موضوعاتی از قبیل: مقالات پیرامون ماه رمضان. مطالبی پیرامون روزه و احکام آن. دریافت تصاویر ویژه ماه رمضان. دریافت فایل های صوتی. و ...

Size : 1.94 MB

 

Quran Flash Portable

این نرم افزار ویژه ماه مبارک رمضان است و جزء کاملترین نرم افزار قرآن می باشد که تا به حال برای رایانه ساخته شده و بسیاری از مسلمانان جهان از آن برای خواندن قرآن در رایانه استفاده می کنند. البته بکار بردن نام نرم افزار برای آن چندان مناسب نیست زیرا این قرآن در قالب یک فایل فلش با امکانات فراوان ساخته شده است.

Size : 55.7 MB

 

نرم افزار قرآن در Word

نرم افزار قرآن در Word با امکانات مختلف از جمله درج آسان متن، ترجمه و نشانی کامل آیات مورد نظر در محیط word به همراه ترجمه فارسی و 17 ترجمه خارجی
راهنمای استفاده: جهت اجرای برنامه در کامپیوتر نرم افزار Virtual CloneDrive را نصب کنید. بعد از نصب این برنامه یک درایو مجازی در ویندوز شما ساخته خواهد شد به نام Virtual CloneDrive (که از قسمت My Computer ویندوز قابل دسترسی میباشد) ، حالا بر روی این درایو مجازی ساخته شده کلیک راست کرده و از قسمت Virtual CloneDrive / Mount فایلی را که از حال فشرده خارج کرده اید را باز کنید.هم اکنون می توانید با کلیک بر روی درایو مجازی نرم افزار را نصب کنید.

Size : 66.2 MB

 

 

فرشته های رمضان الکریم ( ویژه کودکان عزیز )

نرم افزارفرشته های رمضان الکریم ویزه کودکان نیازی به نصب ندارد .این نرم افزار شامل ضرب المثل ، آموزش نقاشی ، آموزش نماز ، تلاوت قرآن ، احکام ، دعای روزهای ماه مبارک رمضان و بازی می باشد.امیدواریم از ان استفاه لازم راببرید.

Size : 48.4 MB

[ پنج شنبه 91/12/3 ] [ 12:25 صبح ] [ admin ] [ نظرات () ]


Weblog Theme By :: Nima Eskandari :: Www.javanskin.ir :: Khamenei.ir

درباره وبلاگ

شماره تماس هیئت:09394078187
موضوعات وب
لینک های مفیـــد
امکانات وب
تاریخ روز

بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 104195